czwartek, 23 sierpnia 2012

Mój nowy nabytek :)

Zdecydowałam się troszkę ostatnio zainwestować i kupiłam sobie taki oto Multi Dziurkacz 5 w 1 :) 
Można nim wycinać wzór w kole (w dwóch rozmiarach), w owalu, w kwadracie, brzegowo oraz narożnikowo :) 

Na początku zamówiłam inny wzór, moim zdaniem ładniejszy, ale sprzedawca zadzwonił do mnie, że z tym wzorem jest jakiś problem, gdyż kilka osób już go kupiło a później reklamowało, sprawdzili i rzeczywiście nie wycinał. Dobrze że był uczciwy, pytał czy chcę z powrotem kasę, czy może wybiorę inny wzór - zdecydowałam się na ten, bo pozostałe nie bardzo mi się podobały :)










6 komentarzy:

  1. Też chciałam w niego zainwestować, ale się zastanawiam... powiedz mi Kasiu jak on sobie radzi z grubością 160g i 200g ?

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie uczciwy sprzedawca ...a wzór jest śliczniuteńki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam - trafiłam na ten blog właśnie z powodu multi dziurkacza 5w1. Mam pytanie jak dziurkacz się sprawdza? Czy dobrze się na nim pracuje, jak radzi sobie z papierem o gramaturze 200g? Czy został zakupiony poprzez allegro? Tylko tam udało mi się go znaleźć i zastanawiam się nad zainwestowaniem w niego, ale przed tym dobrze by było zasięgnąć rady użytkownika takiego sprzętu, bo wygląda on imponująco. Bardzo proszę o odpowiedź i podziwiam piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem całkiem szczerze :)
      Dziurkacz prezentuje się rzeczywiście imponująco, jednak gdybym mogła cofnąć czas nie kupiłabym go po raz drugi. Otóż mój dziurkacz wylądował w koszu na śmieci. Byc może mój błąd, bo stosowałam go na grubym papierze i po prostu pękł... :(
      Dlatego uważam, że nie powinno się go uzywać przy gramaturze powyżej 200.
      Wzory są piękne, no ale sama go zepsułam.
      Cięłam na grubym papierze ponieważ tego cieńszego znowu nie docinał, w niektórych miejscach strzępił, nie dawało nic naostrzenie go za pomocą folii aluminiowej.
      Dlatego ani nie polecam, ani polecam. bo ja mam mieszane uczucia co do niego :D

      Usuń
    2. Dziękuję za szczerą odpowiedź, na pewno dużo mi pomoże w podjęciu decyzji co do ewentualnego zakupu. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Uśmiecham się do każdego komentarza - są bezcenne - dziękuję :)