wtorek, 5 lutego 2013

Miłość uskrzydla

Kolejna walentynkowa kartka :) 
Chciałam ją wstawić jutro dopiero, bo nie miałam jeszcze wydrukowanego napisu, ale znalazłam blogerkę która wykonała piękną i bardzo podobną kartkę (jakaś telepatia czy co?) i nie chciałam by czasem mnie uznano za papugę :D

Kartka w kolorze różowym, wstążka w kolorze fuksji - być może na zdjęciach wydaje się czerwona :)







Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
Z sercem

oraz na wyzwanie:
Praca z sercem

oraz na wyzwanie:
Walentynki

oraz na wyzwanie:
Wyzwanie #10 - Walentynki

oraz na wyzwanie:
Z sercem do serca

oraz na wyzwanie:
Miłość jest darem

oraz na wyzwanie:
Wyzwanie motylowe Frezji


30 komentarzy:

  1. To sie motylki zlecialy:) swietne serce :) i jaki adekwatny napis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca, no i te motylki od których jakoś trudno oderwać wzrok :)... Dziękuję za udział w wyzwaniu sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł!! Karteczka wyszła pięknie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Projektu Wagi Ciężkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity blog, jestem zachwycona twoimi pracami. Naprawdę piękne.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zajrzenia do mnie: http://paseczkowewariacje.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne to motylkowe serducho! Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka pomyslowa karteczka :-) motylkowym serduszko śliczne:-) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna uskrzydlona walentynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i pomysłowo umotyliłaś to serce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To na pewno telepatia ....
    ha ha ha
    Pięknie ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widziałaś jeszcze jedne serce?
      Robisz pracę na powitanie wiosny na Spisie polskich blogów? Ja juz puściłam
      tylko pamiętaj - nie publikuj
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Dziś rano myślałam, żeby zrobić serce z motyli!! Naprawde jakaś telepatia :) I co ja mam teraz zrobić, żeby nie było plagiatu ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie wygląda to serduszko :) Dziękuję za udział w zabawie 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne! bardzo pomysłowe :) swoją drogą też tak czasami mam, że zrobię jakąś pracę, już mam publikować, a w międzyczasie zobacze u kogoś bardzo podobny pomysł :) i wtedy jest dylemat bo teoretycznie nie zgapiłam, ale może to tak wygladać :P

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna i bardzo pomysłowa karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 oraz DecoKreacji i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie uskrzydlona karteczka.Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczna praca, świetnie ujęłaś temat
    dziękuję za udział w zabawie na blogu sklepu-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Baardzo adekwatny napisik:)

    OdpowiedzUsuń
  18. szczęka mi opadła napracowałaś się, siedzę i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://tajemnicza18.blogspot.com/2013/01/cukieraski.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kłębowisko motyli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu DecoKreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDNA KARTELUCHA ! a to motylkowe serducho - świetny pomysł !
    pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna, takie przestrzenne kartki są zawsze wyjątkowe. :)
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja
    Surdut.Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Decokreacji :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się do każdego komentarza - są bezcenne - dziękuję :)