środa, 18 grudnia 2013

Dla Izuni

Hej Kochani :) 
Jak tam przygotowania do świąt?
U mnie pomalutku, jeszcze trochę do roboty zostało, ale postaram się aby wszystko jakoś zrealizować po kolei a nie wszystko na ostatnią chwilę, bo potem co to za radość ze świąt jak człowiek zmęczony :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam dla małej Izuni.
Zgodnie z prośbą, miał na niej być kucyk (ja wybrałam kolorowankę My Little Pony i pokolorowałam ją kredkami akwarelowymi).

Życzę Wam miłej nocki :) :*




9 komentarzy:

  1. Śliczna ta Twilight Sparkle. :)) Super kolorowanka i karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka,ale z pazurkiem :-))) Czerwone tło wspaniale podkreśla delikatność pozostałych elementów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna

    juz teraz życze wszytkiego co najlepsze z okazji swiąt pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie przesłodzona :) jest śliczna i bardzo energetyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fantastyczna!!! Piękna kolorowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna:) Młoda dama na pewno będzie nią oczarowana:)
    Pozdrawiam serdecznie ...

    OdpowiedzUsuń
  7. najsłodsza kartka na świecie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się do każdego komentarza - są bezcenne - dziękuję :)