piątek, 22 sierpnia 2014

Scrap'n'Skill: Wyzwanie nr 3 - Nielubiany kolor

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejną pracę, wykonaną w ramach projektu Scrp'n'Skill.
Naszym zadaniem było stworzenie art journala w którym główne skrzypce będzie grał nielubiany przez nas kolor.

Osobiście bardzo lubię kolor czarny, ale nie używam go w ogóle w swoim pracach, dlatego też postanowiłam właśnie z nim się zmierzyć. Zaznaczam również, że jest to mój pierwszy art journal, ale jestem z niego całkiem zadowolona!

Zapraszam Was na blog Scrap"n"Skill:










6 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna i ciekawa praca :) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca! bardzo oryginalna! i to serducho, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny kolor dodaje charakterku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. charakterna kartka, serce ładnie przełamuje czerń. ja nie lubie zielonego ... dlatego u mnie dzisiaj na blogu zieleń w roli głównej jako ulubiony zestaw kolorystyczny ;) ale tak mi pasowało do stempelka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne! cudowny kontrast, fantastyczny klimat! odlot!

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się do każdego komentarza - są bezcenne - dziękuję :)