wtorek, 23 października 2012

Ho! Ho! Ho! Sezon świąteczny czas zacząć :)

Odwiedzając blogi widziałam, że sezon świąteczny zaczął się tam na dobre, a ja się za niego jakoś zabrać nie mogłam... No ale w końcu ruszyłam!!!

Moja pierwsza karteczka świąteczna, z wykorzystaniem napisu Joligg :) 

Tą przepiękną szydełkową choinkę zrobiła moja przyszła bratowa :). Cudna prawda? 
W kolejnych kartkach też będą jej dzieła - śnieżynki!!! Ja jestem zachwycona!!!

Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego wieczoru :)






9 komentarzy:

  1. Czas zacząć :) Śliczna karta, a szydełkowa choinka rzeczywiście robi wrażenie, wystarcza za całą dekorację! Moja mama robi śnieżynki, uwielbiam je, ale nie miałabym odwagi przykleić na kartce, wiszą za to zimą w oknach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja bratowa robi je właśnie specjalnie dla mnie, na kartki:D
      Bo nudzi się w pracy i nie ma co robić :D a ja mam radochę :)

      Usuń
  2. To widzę, że nie tylko mi się zdarza w pracy nudzić :P Karteczka boska i choinka też!!! Niech jak najwięcej Ci bratowa tworzy takich cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia, ale ja się przecież nie nudzę w pracy :) ja intensywnie pracuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, niech Ci będzie - w razie jakby szefuncio wszedł jakimś cudem tutaj :D

      Usuń
  4. super, super, super karteczka ! :D i przecudny stempelek. ja ze stemplami mam tren problem, że nie dość że nie umiem ich ładnie odbić (szczególnie napisów) to przy okazji wszystko pobrudzę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Osz Ty, jak to sezon świąteczny? :) ja nawet jeszcze o tym nie myślę, tzn. myślę, ale podejrzewam, że zacznę tworzyć na ostatnią chwilę :)

    Choineczka świetnie się komponuje z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z choinką, a świąteczne kartki rzeczywiście o tej porze roku robi się trudniej - brak nastroju, ale jak się ma dużo kartek do zrobienia to do roboty :)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się do każdego komentarza - są bezcenne - dziękuję :)