sobota, 29 września 2012

Dzień Chłopaka

Dokładnie 30 września obchodzimy jakże ważne święto - Dzień Chłopaka! 
Mój kochany zawsze mi przypomina o tym kilka dni wcześniej, co bym czasem nie zapomniała :D 
Jakoś szczególnie nie obchodzimy takich dni, ale wiadomo jakieś drobiazgi lubimy sobie dawać. Ja zdecydowałam się, że dam mu coś od serca! 
Przygotowałam dla niego pudełko w kształcie serducha, a w środku znajdzie same pyszności!
Mój Łobuz uwielbia Tic Taki pomarańczowe, więc nie mogło ich zabraknąć, ale też truskawkową Mambę :) 
Dołożyłam cukieraski i lizaka :)
Mam nadzieję, że mu się spodoba - już dzisiaj mu to wręczę, bo nie wytrzymam do jutra!

Pudełko zgłaszam na wyzwanie:

Wyzwanie#5 - Apetycznie














Dzięki Makoli zauważyłam, że w mojej pracy nie użyłam żadnego dziurkacza/wykrojnika. 
Poprawiłam zatem, zrobiłam i wrzuciłam nowe zdjęcia - z motylkami i ptaszkiem :) 

8 komentarzy:

  1. świetny pomysł :D zwłaszcza mamba :D takie wspomnienie dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  2. takie prezenty są najpiękniejsze :-)

    dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło

    hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko na słodkości i tak precyzyjnie wykonane:0 Podziwiam, podziwiam:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca:)
    Napisz proszę jak użyłaś wykrojnika/dziurkacza w pracy:)

    PZDR

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podoba :) idealny upominek dla faceta :)
    A swoją drogą ja też mam często problemy z wyczekaniem dnia wręczenia prezentu - przez to gdy mija dwunasta w nocy zadręczam mojego M. , że to przecież już ten dzień :P:P

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się do każdego komentarza - są bezcenne - dziękuję :)