piątek, 11 stycznia 2013

Kochanym Dziadkom

Exploding box stworzony zarówno dla Babci jak i dla Dziadka :)
Papier ze sklepu 7 Dots Studio












Pudełko zgłaszam na wyzwanie:
Wyzwanie #13 - dla Babci i Dziadka

oraz na wyzwanie:
Koronki

oraz wyzwanie:
Dla Babci i Dziadka

oraz na wyzwanie:
Co kryje Twoja Craft-Szafa?
Moja Craft-Szafa kryje mnóstwo różnych przydasiów - każde z nich staram się jak wykorzystywać w swoich pracach - papiery, wstążki, koronki, perełki, koraliki, kwiaty itp.

oraz na wyzwanie:
Praca w moim stylu

9 komentarzy:

  1. Piękny prezencik :) Mnie niestety zostały już same babcie. Do tego nie moje tylko męża

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy prezent,pięknie wyglądają te motylki na kwiatkach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentowałam już na fb, ale tutaj też coś skrobnę - chyba zgapię pomysł na boxa dla moich dziadków;p Za co z góry przepraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro z góry się przyznajesz to zgapiaj ile chcesz :D

      Usuń
  4. Świetne i bardzo dopracowane pudełeczno, wierszyki dl Babci i Dziadka takie słodkie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny boxik. dziękuję w imieniu Craft-Szafy

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pudełeczko :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  7. super pudełko!:) ja nie zrobiłam jeszcze ani jednego eksplodującego pudełka:) pozdrawiam Viol-DT CraftSzafy

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się do każdego komentarza - są bezcenne - dziękuję :)