sobota, 19 stycznia 2013

Tęczowe rozdanie!

Serdecznie witamy Pasjonatki i Pasjonatów wszelakiego rodzaju craftu na nietypowym candy:
Tęczowym Candy w siedmiu odsłonach!

Zabawa polega na odwiedzeniu wszystkich 7 blogów z tęczowego banerka (linki podane niżej).
Na każdym z blogów czeka do rozwiązania rebus. Należy odgadnąć hasło rebusu na każdym z 7 blogów i przesłać odpowiedź na maila: 
teczowecandy@gmail.com


ZASADY ZABAWY:
1. Udział mogą brać wszystkie osoby aktywne blogowo (prowadzące blog nie krócej niż miesiąc).
2. Na każdym blogu proszę pozostawić ślad w postaci komentarza (tylko nie zdradzajcie rozwiązania, bo będzie po zabawie). Miło będzie, jeśli np. napiszecie czy zabawa Wam się podoba?
3. Na swoim blogu umieszczacie w widocznym miejscu banerek o naszej zabawie - linkując do wybranego przez siebie bloga z tęczowego Teamu.
4. Nie wymagamy dodawania do obserwowanych.
5. Wymagamy jedynie prawidłowych rozwiązań rebusów.
6. Rozwiązanie rebusa należy posłać na maila do właściciela bloga.
7. Natomiast wszystkie 7 rozwiązań należy przesłać na zbiorowego maila: teczowecandy@gmail.com
8. Zabawa trwa o 15.02.2013r.
9. Losowanie i podanie wyników odbędzie się w ciągu 2-3 dni od daty zakończenia zabawy.
10. Nagrodą główną w zabawie-candy będzie zestaw kreatywnych przydasiów w kwocie 60zł.
11. Ponadto każda właścicielka bloga z tęczowej siódemki przeprowadzi osobne losowanie i wynagrodzi jedną wybraną osobę niespodzianką - pamiętajcie, by wysłać hasło do każdej właścicielki rebusa! Także szans na cukierka jest aż 8! Jedna główna i 7 malutkich :)

Pytania? Pisz: teczowecandy@gmail.com

Życzymy miłej zabawy przy rozwiązywaniu rebusów :).




ZACZYNAMY! 
Mój rebusik - myślę, że nie sprawi Wam jakichś wielkich problemów:


Dla przypomnienia: proszę napisz komentarz z chęcią udziału w candy, a rozwiązanie prześlij na maila:
quillingowo@gmail.com

Jeśli chcesz grac o nagrodę główną, to moje rozwiązanie i pozostałe 6 wyślij na maila:
teczowecandy@gmail.com

A oto mój banerek (możesz udostępnić ten lub jakiś inny spośród pozostałych 6-ciu):


Wylosowana przeze mnie osoba, która prześle na maila prawidłowe rozwiązanie rebusu otrzyma taką oto nagrodę (oraz kilka przydasiów). Dziurkacz jest praktycznie jak nowy, użyłam go może z 5 razy - jakoś nie miałam pomysłu na niego, więc mam nadzieję, że komuś okaże się bardziej przydatny :)





Na koniec zapraszam Was do odwiedzenia pozostałych blogów moich koleżanek :)
Będziecie mieć szansę na kolejne nagrody!




 

42 komentarze:

  1. Super pomysł! Szybciutko dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez chce wziasc udzial :P heheheheheeh, zartuje oczywiscie, super wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do zabawy. Miło Cię znowu odwiedzić. Podziwiam Twoje kartki nie od dziś. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zgłaszam się i biorę udział w zabawie.
    Nagroda u Ciebie bardzo mi się przyda akurat! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa więc się przyłączam.Serdecznie pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. rozwiązałam umieściłam na blogu info i czekam z niecerpliwością

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozwiązanie wysłałam :) fajna zabawa inna niz wszystkie :) SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały blog! Zabawa super:) Jeszcze nie miałam okazji w takiej brać udziału. Mail wysłany:) Pozdrawiam serdecznie Ewelina z efffkowepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała zabawa :D w takiej jeszcze nie uczestniczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wolną niedzielę, więc czemu nie:D a dziurkaczem nie pogardzę... ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zabawa :) Chętnie wezmę w niej udział

    OdpowiedzUsuń
  13. pewnie, że biorę udział, oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezent super! Zabawa rewelacyjna, ZGŁASZAM SIĘ!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy pomysł na candy:)
    chętnie się przyłączę - mailuje jako saligia11

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne candy, rozwiazujac rebusy poczułam sie jak w szkole :)
    Rebus rozwiazany i wysłany na maila a prezent rewelacyjny, własnie kompletuje mój pierwszy zestaw dziurkaczy i brzegowego jeszcze nie mam, moze mi sie poszczesci :)
    Pozdrawiam :)
    http://nitusiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny wzór dziurkacza. Ja mam podobny, z wzorem popularnej falbanki. W tęczowej zabawie uczestniczę z ogromną przyjemnością. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią wezmę udział w Waszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zabawa. rozwiązałam wszystkie rebusy

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie:) Biore udział, wysyłam na Twój mail odpowiedz, a na końcu do zbiorowej puli:)
    Pozdróweczki
    isza z deco-szuflada:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna zabawa, super pomysł:) z przyjemnością się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa forma zabawy blogowej. Bardzo mi przypadła do gustu i chętnie biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na candy :) Zapraszam także do udziału u siebie http://lamiacasa24.blogspot.com/2013/01/moje-pierwsze-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam sie, mail już leci
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna zabawa, mail z rozwiązaniem wysłany

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny rebus ! Dołączam do zabawy, która jest zabawą nie tylko dla nas - uczestników ale i dla Was - organizatorów :))

    OdpowiedzUsuń
  28. E-mail wysłany, banerek dodany na blogu. Rzeczywiście zabawnie jak w szkole.Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam sie!
    Świetny pomysł z tym konkursem i rebusami!!!
    Już wysyłam e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  30. super pomysł - zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł ;p
    Zaraz wysyłam maila ;d

    Pozdrawiam:
    jagoodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy pomysł na candy. Chętnie się przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
  33. A na koniec ja:) lecę wysłać rozwiązanie:)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się do każdego komentarza - są bezcenne - dziękuję :)