wtorek, 22 stycznia 2013

Na brzegu

Taki tytuł ma wyzwanie kartkowe na portalu Scrapujących Polek :) 
Pierwsze co mi się skojarzyło z tym tytułem, to książka Paulo Coelho - Na brzegu rzeki Piedry siedziałam i płakałam :D swoją drogą polecam!

Wyzwanie polega na tym, aby ozdoby zostały umieszczone tylko z jednej strony kartki (jedynie napis oraz perełki mogą być umieszczone gdzie chcemy). Aaaaaa i wymogiem jest również użycie perełek lub kryształków :)

Nie posiadam jeszcze żadnych tuszów ani stempelków (sama nie wiem dlaczego?) dlatego brzegi moich kwiatków pomazałam lekko czerwonym i fioletowym flamastrem :D 










Na kartce użyłam przeszyć więc zgłaszam ją na wyzwanie:

12 komentarzy:

  1. świetna ta karteczka :) A kwiatki dzięki flamastrom mają swój urok :) Motylki również fajnie dopełniają całość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za udzial w wyzwaniu ProjektuWagiCiezkiej :D
    fajna karteczka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Jestem w szoku!!! Te kwiatki są świetne! Muszę wypróbować Twój sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo jak zawsze :) a wiesz, że ja też jakoś długo się opierałam przed stemplami i tuszami, a ostatnio spróbowałam i chyba nawet mi się spodobało tuszowanie :P Choć przyznam, że i flamastry bardzo fajnie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie wyszły kwiaty !! Cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz cudne rzeczy w związku z czym zapraszam Cie do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa kreatywność !! Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowo! Dobrze nastraja w takie dni jak dzisiejszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna! Urocze kwiatki;)

    OdpowiedzUsuń

Uśmiecham się do każdego komentarza - są bezcenne - dziękuję :)